Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.08.2007 21:05 - the taste was sweeter
Автор: highopes Категория: Лични дневници   
Прочетен: 599 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2007 21:07


На някои хора им е писано да живеят дълго и щастливо заедно. На други - да живеят кратко и щастливо заедно. На трети им е писано въобще да не живеят заедно.

Аз съм към третия разред - нещо все не излиза в сметките. Другата половинка живее дълго и щастливо с някой друг (или със себе си). Пък аз не знам дали въобще живея, защото все оставам непълна и осакатена. Живея наполовина, да речем.

Пробвам какво ли не. Внушавам си омраза към неотвърналия на чувствата ми. Преструвам се, че съм си самодостатъчна. Излизам възможно най-често с приятели, повтаряйки си, че приятелството стои над всичко и няма по-хубаво от него. Забивам се в четене или гледам постоянно да съм заета, за да не мисля. О, не, не помагат. Винаги стигам до положението, в което трудно съградените ми внушения и илюзии се срутват и откриват истината пред мен - задънена улица, вместо измислената картина на равен път с живописен пейзаж отстрани.

Може ли да се живее, без да се обича? Бих искала да се науча, ако има начин. Да не чувствам. Може да не съм щастлива, но нека поне не бъда и нещастна.


Тагове:   Taste,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: highopes
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11520
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 33
Архив